Elif3419 Benimde şuan 7 gün gecikti kaset testte negatif çıkıyor 1 gün gecikmede kan vermiştim oda negatifti beklemedeyim bende🥹
Nisanurh1 Elif3419 inşallah güzel sonuçlar alırsın canım ne zaman kan vericeksin yada test yapıcaksın🙃
Nurellaasss Nisanurh1 13 gün gecikme sonrası öğrendim ben. Hatta 3 gün geçtikten sonra test negatif çıkmıştı. 13 gün geçtikten sonra pozitifi çıktı
Patito__ Nisanurh1 2 kere adetten iii gun once Bir kere adet gecikmesinin besinci gunu 50 cikti Ucundede gec dollenme yasadim iki haftalik
Nurellaasss Nisanurh1 ilk çocuğum da 5. Haftaya kadar evde yaptığım kaset testler de hep negatif sonuç aldım. En son yaptığım pozitif sonuç vermişti onda da 7 haftalık olmuş. Erken gebelik testi mi kullanıyorsunuz
Elif3419 Nisanurh1 İnşallah canım benim hepimiz güzel haberler alalım bu bekleyişlerimizin sonu güzel olsun🤲🏻❤️ Yarın vericem kan testi ama çok umudum yok sizlerde baya beklemişsiniz hala çıkmamış☺️
Donthappymom Asli1453 bende 6. Gün bekliyorum hala ne gelen var ne de test pozitif çıkıyor ama ilişki tarihinin üzerinden çok geçti 6 ocakta oldu yinede olabilir mesela birleşik geç döllenip geç tutunmuş olabilir mi
Asli1453 Donthappymom tabiki olabilir bekleyin benimde testlerim hep negatif çıkıyordu 37haftalik olduk bile
Polatalemdar Nisanurh1 /2.5 ay âdet olmadım doktora gittiğimde 1 aylıktı bebek yani bir Aydan fazla geç döllenme olmuş. Şuanda 31 haftalık oldum. Âdet tarihime göre olmuş olsaydı doğurmuştum bile 🙂
Polatalemdar Nisanurh1 yapmıştım adetim geçti kaç kere yaptım çıkmadı en son işte 2.5 ay geçti aradan artık dayanamadım yine yaptım pozitifti doktora gittim hemen 6 haftalikti işte 🌹