Bende senin gibi aynı durumu yaşıyorum reglim normalde yarın eve bir sürü test aldım ama hep negatif çıkıyor neredeyse 1 aydır korunmasız ilişkiye giriyorum yumurtlama gününü de tutturduğumu düşünüyorum tutturamadıysam bile o aralıkda sürekli ilişkiye girdik belirti var gibi de yok gibi de kafam çok karışık ama test yaptığım da negatif çıkıyor bir yandan acaba kist mi var çocuğum mu olmayacak diye düşünüyorum bu insanı daha çok yoruyor birbirimize çok çık dua edelim rabbim isteyen herkese versin :)