Off aynı bende kızlar ya 2. Gebelığım 1. Si erkek 2 yaşında geçen hafta detaylı ultrasona girdim ordaki doktor yüksek ihtimal kız dedi ama yine 16 ya kadar bekle kendi doktorunada sor dedi bu hafta gidicem doktora şuan 14 haftalık çok heycanlıyım 😁 beklemek cok zor en azından öğrensek sorun yok sağlıcakla herkes kucağına alsın 😘 bide ben bilerek doktora geç gidiyorum artık öğreniyim diye bu haftada cuma gidicem 😄