Aycskn kesinlikle sağlıklı imanli hayırlı bir evlat olsun
Evet ya benimde öyle kızımın adı ESLİNA Allah’tan korkup günahtan sakınan takvalı kimse demek ❤️anlamı gibi bir hayat sürsün isterim hep 🥰
İkinci bebiste şuan muamma etraftan kayınbaba adı koy baskısı çok fazla erkek olursa diye bende istemiyorum tabiki kocam Alparslan çok istiyor bana ağır bir isim geliyor ama bakalım kız olursada şimdilik Amine düşündük ama oda kesin değil doğuma kadar çok var ama ben kızımda hemen bulup ismiyle seslenirdim ismini benimsesin diye bunda da cinsiyetini öğrenir öğrenmez bir isim yapıştırmak istiyorum 🥰😁peki sizin var mı fikriniz