Mühim gün geldi çattı son bir gün yarın gidicez cinsiyeti öğrenmeye meraktan çatlıyorum😁
İlk kızımda da çok merakliydim ama onda erken öğrendim 11 haftalık idim bunda 13 haftalık olduk bugün yarın 13+1 doktorum söylerim demişti inşaallah söyler 😁kızımın hamileliği gibi değil hiç benzemiyor bu yüzden merakım daha da artıyor sürekli rüyamda bebişler görüyorum 😁 üç defa erkek bebiş görmüştüm bir kere kız bebiş acaba hangisi çıkacak 😁zaten %50 şansı var ay bian önce cinsiyeti neyse sağlıcakla bileyim 😁benim gibi merak eden hatta çatlayan var mı 😁