Rozalii-67 Ah biz anneler hoc bı zaman iyiyi değil hep kötüyü düşünüyoruz hamilelik gibi güzel bir mucizeyi stresle geçiriyoruz tadına varamiyoruz 🤦 Nereden biliyorsun belki hastaneye girer girmez 1 saat içinde dogurucaksin olumlu düşün olumlu olsun 🥰 Öyle korkuların hiç olmasın doğumun geldigi zaman zaten sürekli takip halinde oluyorsun en ufak bir aksilikte hemen mudahele ederler hiç birşey olmaz bebisine de sana da Allah’ın izniyle benim sezeryanim cok rahat geçti hiç sikinti yaşamadım hemen ayaklandim eskisi gibi değil hiç birşey eskiden o kesin yerinin yıllar geçse bile sizlamasi benim tek sorunum şimdi 2. Defa aynı yerin kesilmesi sezeryanda sayi arttikca risk de artıyor o yüzden normal doğumu öneriyorum yoksa sezeryan korkuldugu gibi değil yatiyosun kalkıyorsun hop bebiş yanında 🌸☺️