Malesef devlet isteğe bağlı sezeryan yapmıyor . Sezeryan olmak için ya önceki dogumunuzun sezeryan olması lazım yada bebeğin dönmemesi lazım yada bı sağlık sorunu olmasi lazım . Onun dışında herşey normalse normal dogurtuyorlar devlet Hastanesi’nde .