Bende hep kendimi normale hazırlamıştım çevremdede herkes sezeryan sağlıksal sebeplerden tabi. geçen gün sezeryan olcak dedi bi ağladım korkudan ama ne bileyim ağrı sancı çekmeden geldi mi gelecek mi demeden olayım sezeryan diye kendimi rahatlatıyorum biraz ama o anı düşününce panik oluyorum yine