Ayya Bende aynı 31+2 olduk bide ben 13 haftalıkken serklaj oldum o zamandan beri yatıyorum her yerlerim agrıyor sıkıntı zaten cabası 😞 halen bi yere çıkamıyorum cumartesi kontrol vardı artık büyüdük markete falan gidebilirmiyim dedim hayır dedi 34 kadar dayan artık bu kadar sabır ettin dedi🥺 yani kaldı geriye 3 hafta inşallah hayırlısıyla geçsin şu günler de artık rahat rahat evden dışarı çıkmak istiyorum 🥴