Nihal1907 doktordan doktora degişiyor sanırım bende önlem amaçlı serklaj oldum ve doktorum riskim olmadıgı halde yatmamı istiyor rahim uzunlugu hiç kısalmada yaşamadım sık sık ölçüyor doktorum hatta 27. Haftamda ölçtü en son 39 geldi ona ragmen yatmamı istiyor ama bi arkadaşım var onada önlem amaçlı attılar dikişi ve o çalışıyor şuan 25 haftalık oldu oda ama çalışıyor oturarak aynı hastaneye gidiyoruz ama farklı doktorlara gidiyoruz