ssahin22 çok derin düşünme o gün olucak bugün oldu olmadi yapabildiginiz kadar yapın ben agustos ayinda gebe kaldim hergün denedik ve oldu normalde sperm kalitesizlesiyo diyolar ama tuttu sadece yumurtlama gününü degerlendirip daha iliski yasamayip hamile kalanda var kendini şartlama gün asirida yapsan 3 gün ust uste yapsanda olur yani size kalmiş birsey😊