ssahin22 Sevde345 Üst üste yapınca ama sperm kalitesi düşüyor. O zaman ben akşam 8 yapıp yarın yapmiyim ya daha mı iyi olur
Sevde345 ssahin22 için nasil rahat edicekse öyle yap ama bence 36.saati degerlendir bol bol havucta ye catlamaya yardimci oluyo diyolar
Sevde345 Zeyna27 sizin sonucta 23 cikmis sanirim bi belirtileriniz neler devam ediyormu nasil hissediyosunuz
Zeyna27 Sevde345 bize de haber ver yumurtlama günü önemli adete 5 gün kala çıkar yumurtlamadan 10 gün geçtiyse bende yarın tekrar vereceğim
Zeyna27 Sevde345 belirti yok yani bilmiyorum çatlatma iğnesi olduğum için ilk başlar da iğne etkisiyle hamilelik belirtisi yaşadım şimdi kaısk ağrısı batması bide ğöğüs ağrısı var yarın netleşecek inşallah
Sevde345 Zeyna27 insallah guzel sonuçlar alirsiniz alirizz insallah beklemekte bi heyecanli stresli oluyo kan verdim birazdan sonucu ogrenecegim nasipp
ssahin22 Zeyna27 Siz çatlama saatini yani iğneden sonraki 36. saati özellikle değerlendirdiniz mi acaba? Ya ben dün sabah 8de oldum iğnemi dün akşam değerlendirdik bugün akşam 8 gibi 36 saat olucak değerlendirsem mi yoksa yarın mı değerlendirsem bilemiyorum
Hadicanimsendee13 Sevde345 ben ilk cocugumda 13. Gun negatif gordum 1 kac gun sonra bidaha yapinca pozitif gordum
Umutluol Sevde345 anladım ben de geçen ay yine adetin 2 . Günü gitmiştim bana letu adında yumurta geliştirici bir hap vermişti ama iğne yapmamıştık isterseniz yapalım dedi anladım kadarıyla aynı yol izleniyor ama yumurta gelişinde iğne yapılıyor
Zeynepci012 Sevde345 daha çok yenidir canım gebelik olur 🥰 yükselir daha regline 5 gün var 1 gün kala yine test yap
Mercan_35 Sevde345 2.82 yükselebilir bir değer. Bence hamilesiniz adete 1 gün kala tekrar kan verin bence👶🏼
Zeyna27 Sevde345 ara bi değer canım negatif olsa da arada bi değer testle devam edin 2 gün daha teste koyulaşma varsa tekrar ver
Sevde345 Zeynepci012 ay insallah insallah yaaa moral verdiniz vallaha banada erken yükselir gibi geliyo hayırlısıı
Zeyna27 ssahin22 ben iğneden sonra tam 36. Saati değerlendirdim hatta bayağıda ağrım oldu o ilişki de bide bigün sonrasını değerlendirdim
Sevde345 Mercan_35 ay insallahhh 🤲🏼🤲🏼 tamam oyle yapmayi dusunuyorum bende ama hergün gebelik testiyle kontrol edecegim pozitif cikiyormu diye