ssahin22 Zeyna27 benimde arada kasıklarıma kramp girer gibi oluyor akşam üstü başladı ilişki yaşarken olmadı ama ağrı
Zeyna27 ssahin22 bilmiyorum bende olmuştu valla ne yalan söyleyeyim kendimi kastım ondanda olmuş olabilir
Zeyna27 ssahin22 hadi hayırlısı canım çatlatma iğnesinde hcg var erken test yapıp üzülme ben gün gün yaptım önce pozitifti negatife döndü sonradan tekrar pozitif oldu bakalım yarın netleşecek
ssahin22 Zeyna27 Aa hcg olduğunu bilmiyordum erken test yapmam zaten ama kafamda silebilirsem doktor kontrolüne kadar hiç yapmam hatta😄 sen kaçıncı günlerde yaptın canım yani kaçıncı gün negatife döndü sıfırlandı
Sevde345 Zeyna27 senin olay da bi baskaymis pozitif negatif pozitif insallah boyle pozitifte devam edersin bakalim bende yarin ilk idrarla yapicam insallah kirmizi cift cizgi gorurum
Zeyna27 Sevde345 çatlatma iğnesinde hcg var o yüzden önce pozitif oluyor sonra sıfırlanıyor eğer bebek olursa tekrar artıyor bende 9 pozitif 10-11 negatif 12-13 pozitif oldu bakalım yarın net olacak kan 23 sağlıklı ise 2 katı olması lazım
Berel06 Sevde345 ben pik görünce ksn vermiştim pozitif çıkmıştı bugün bi tekrarla hamileysen pik yapar zaten
Ozlem_4545 Kızlar bnim catlatma inesinin 10 üncü günü test yaptım pozitif büyük ihtimalle hala ineden dolayı gece uyurken gün içinde 10 uncu gün olmasına rağmen kasıklarımda kramplar oluyor sizde de oluyor mu