Sevde345 Catlatma sonrasi 12. Gundeyim adet güneme 5 gün var gebelik testi yaptim ve silik bi sekilde pozitif cikti böyle olup gebe kalan varmi
DeneyimliMom Sevde345 hangi testi yaptınız? Benimde dün 11. Gündü kaset test yaptım negatif çıktı. Yarın 14. Gün yeniden yapmayı planlıyorum.
Zeyna27 Sevde345 çatlatma iğnesi 9 pozitif 10-11 negatif 12-13 günler tekrar pozitif oldu dün kan verdim 23 çıktı pazartesi tekrarlayacağım ben sıfırlandığını bildiğim için umutluyum biraz gün gün test yaptım
ssahin22 Sevde345 Merhaba ilişki zamanınız nasıl oldu iğneyi ne zaman oldunuz bende dün oldm iğneyi sabah 8de dün ilişki oldu 22si ve 24ü olacak bide doktor öyle söyledi
Sevde345 oozgenur oyle cok aman aman bi belirtim yok ara ara kasık ve bel agrisi cok az gogus hassasiyeti okadar
Sevde345 Zeyna27 bende dün ovulasyon yaptim siliklesmisti artik o yuzden ignenin etkisi azalmistir diye dusunuyorum az once kan verdim insallah beta da vardir adetime 5 gün var erken mi davraniyorum bilmiyorum
DeneyimliMom Zeyna27 bende bugün 12. Gün oldu kaset test yaptım çıkmadı. Sanırım benim bu ayda olmadı. Olsaydı artık 12. Günde çıkardı değil mi? Yarın belki bir de erken gebelik testi yapıp olmazsa reglimi bekleyeceğim.
Zeyna27 Sevde345 bize de haber ver yumurtlama günü önemli adete 5 gün kala çıkar yumurtlamadan 10 gün geçtiyse bende yarın tekrar vereceğim
Sevde345 ssahin22 9 ocak igne oldum gün asiri iliski oldu doktorum oyle soyledi igneden 36.saatte mecbur iliski olmasi gerekiyo
ssahin22 Sevde345 36. saatim bu akşam 8 oluyor ama doktorum bana bugün için ilişki söylemedi eğer olursa yarın olmaz doktor yarın için olsun dedi kfam cok karışık
Sevde345 ssahin22 her doktor farkli gercekten benim doktorum uzerine basa basa saatini bile soylemisti bana cunku yumurta 36. Saatte catliyor bence sizde bugün deneyin sonra gün asiri yaparsiniz zaten bazi doktor 3 gün ust uste yapin diyor bence ne kadar cok okadar iyi
Sevde345 DeneyimliMom ben erken gebelik testi yaptim bilmiyorum bana kaset testlerden daha iyi sonuc veriyo gibi geliyo yarin ilk idrarla birde onu denersiniz aklinizda bi suphe kalmaz
ssahin22 Sevde345 Üst üste yapınca ama sperm kalitesi düşüyor. O zaman ben akşam 8 yapıp yarın yapmiyim ya daha mı iyi olur
Umutluol Kızlar ben de çatlatma iğnesi olacağım bu ay ama hiçbir fikrim yok doktor bana adetin 2. Veya 3. Günü hel demişti adet zamanında neden çağırdı iğne o zaman mı vuruluyor nasıl oluyor hiçbir fikrim yok yardımcı olur musunuz
Sevde345 Umutluol beni adet zamanimda cagirdiginda doktor normal alttan muayene ediyor rahim agzina bakiyor hersey yolundami diye normal bi kontrol sonrasinda adetin 4 yada 5 . Gunu femara ya baslatiyor yumurta takibi yapiyoruz yumurta istenilen buyuklukteyse catlatma ignesi veriyor igenin 36.saatinde iliski oneriyo bu benim doktorumun bana uyguladigi
Umutluol Sevde345 anladım ben de geçen ay yine adetin 2 . Günü gitmiştim bana letu adında yumurta geliştirici bir hap vermişti ama iğne yapmamıştık isterseniz yapalım dedi anladım kadarıyla aynı yol izleniyor ama yumurta gelişinde iğne yapılıyor