gncnzl üzüm keçiboynuzu veya dut daha iyi diyolar , bende öyleydim domuz gribi korona karışımı olmuşum bikaç güm ilaç vermediler ateşim hiç düşmedi 39 dan o yüzeen mecbur antibiyotik başaltmışlardı ama öksürük bi süre hiç geçmedi Allah şifa versin çok zor bu dönemde