Kızlar merhaba. 31+6 haftalık ikizlere gebeyim. Son bir haftadır çok kötü şekilde üşüttüm. Çok şiddetli de öksürüğüm var. Hatta öksürükle bir kusma bile var. Öksürmekten her yerim ağrımaya başladı 😔 parolla da geçecek bişey değil kendi doktoruma da gittim acile de gittim ilaç zaten vermiyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım böyle bişey yaşayıp Allah kimseye yaşatmasın da 🤲🏻 iyileşen var mı 😔