gncnzl busraozkan33 şu an ben o moddayım. 32 haftaya girdik bizde öyle ağrım var ki doğacaklar diye korkuyorum 😔 benim doktorum da bana hiçbir şey önermedi bol su iç dedi sadece 🤦🏼♀️ neyse ki göğüs polikinliğine randevu aldım bakalım onlar ne yapar.