😅ye kız bende çok sevmezdim hamile kalınca yiyorum hele de tadımın ki gerçekten dolgun. Bide bende tüp bebekle erkek bebek bekliyorum ve de yiyorum 😂 18+5 iz inanmam öyle şeylere. Rabbim onu en güzel yerde en kuvvetli şekilde koruyor. Yediklerimiz den içeriklerimizden düşseydi ohoooo. Ha tabiki ada çayı içme dedi doktorum doktor söylemedikçe hiç birşeyde kendimi kısıtlamadım zaten öncesi şeker hastasıyım çoğu şey yasak bari yasak olmayandan yiyeyim demi😅
Aysegul_dur