Naciyemutlu Aysegul_dur gebelikten sonra geçecek senin ki onu da kafaya takma yeme şeklini değiştirince çok güzel bi hamilelik geçirirsin😇ben 4 yıldır şeker hastasıyım çok şükür hamilelikte de iyi gidiyo düzenli şekerim dikkat ediyorum 🌸amin amin cümlemiz de 🧿🧿