Elifya1 1cocuklumom umarım öyledir bakkalım artması önemli. Yarın bat benim normalde. Ama bir iki saattir reglye yaklaştığı için midir nedir ara ara baya sancı giriyo sonra geçiyo bişey olur mu 🥲🥹
hayalim35 Elifya1 yaaa sen hamile misin çok sevindim 🌸❤ düşük değil canım önemli olan düzenli artması
hayalim35 Elifya1 hatırlıyor musun bilmiyorum bi başlık açmıştın flaşla teste bakmak die orda da yazmıştım daha adetine 8 gün var demiştin hissetmiştim sağlıkla al kucağına 🌸
Anneoluyorumm00 Elifya1 benim ilkinde çok vardı normalde de olmazdı yani düşün ondan hamilelik olabilir dikkat et ilişkiye girme riske atma
Elifya1 Anneoluyorumm00 yok doktorum aradı dün zaten. İlişki yasak bi süre bol su sinir stres yok yemek düzenin olsun avakodo tüket dedi bi de
Anneoluyorumm00 Elifya1 güzel o zaman canım dikkat et kendine kasik ağrın fazla olursa doktora söylersin sana porgestan veriri
Elifya1 Anneoluyorumm00 ona alerjim var sanırım bi kere gençkızken başka doktorum vermişti. Ambulansla hastaneye kaldırıldım 🥲🫣😂
Boncukk123 Elifya1 hayır canım herkese göre değişiyor insaAllah saglıklı artış olur 2 gunde bir kan vererek takip et 🥹🌸
Elifya1 Boncukk123 tamam bebiş zaten yarın bi daha gidip kan ve progesteron mu ne o hormona bakacakmış doktorum 🙄🥹
Elifya1 Anneoluyorumm00 evet evet ama korkuyorum ara ada baya sancı geliyo regl olcam gibi sonra geçiyo. Regl günüm bugün ondan mı acaba 🫣🥹
Anneoluyorumm00 Elifya1 olabilir inan ki ben regle ağırsi falan pek çekmedim kasik arada bir olurda ama ilk hamileliğimde öyle ağrı oluyordu ki anlatamam belime doğur atıyordu sancı falan o yüzden ağır kaldırma dinlen sürekli