2prensesannesiiii Elifya1 gecikmemin 10. Günü 100 değerle öğrendim ben şuan 12+3 haftalığız her şey yolunda değeriniz gayet iyi 2 güne bi kan verin 2 katı artış olacak mı olmayacak mı takip edin hayırlı olsun🥰🙏🏻
rabisskocc Elifya1 ben reglden iki hafta sonra öğrenmiştim 75 beta ile :) şuan 7. Aya girmiş bulunmaktayımm
Anneoluyorumm00 Elifya1 olabilir inan ki ben regle ağırsi falan pek çekmedim kasik arada bir olurda ama ilk hamileliğimde öyle ağrı oluyordu ki anlatamam belime doğur atıyordu sancı falan o yüzden ağır kaldırma dinlen sürekli
Elifya1 Anneoluyorumm00 evet ya önce bel ağrısı geldi ama ağlatacak derecede. Sonra kaşık ağrısı çekiyorum ara ara 🤦🏽♀️🙄
Anneoluyorumm00 Elifya1 Allah yardımcın olsun inşALLAH 🤲 inşallah sağlıkla alırsın kucağına canım 🤲❤️
Elifya1 Verdim 200 çıktı 🥹🙄 az önce gördüm sonuçları sağlık ocağındaki hala yok yazmıyor kızlar. Bunlar kanımı kaybetti sanırım. Bu hafta içi çarşamba cuma da kan vericem