Elifya1 yaa benim belirtilerim herkese göre değişikti ilk hamileliğimde bunda da grip olmuştum kirpiklerim belirginleşmişti duduaklarda uçuk ağızda onlar olmuştu bide bulantım vardı ama ben piskoljik olduğunu düşünüyorudum ama öyle değilmiş çok yorgundum bide canım o günlerde canım et çekiyordu normalde hamilelikte ilk üç dört ay tuketmem ama canım sürekli çekiyordu ama sonrasında yine diğer hamileliğim gibi ondan tiksinmeye başladım dokunuyorum hala 😁 bide benim bel ve kasık ağrım vardı adete bir gün kala teste çıktı. Senin bence var zaten artık hayırlı olsun canım 😊🤲 belirtilerin çoğu ikinciyi aya yakın daha çok başlıyor ilk dönem biraz az fark edemiyoruz 🥰