Elifya1 Canım düşük değil stres yapma ben adetimin gecikmenin 3.gunu verdim 56 ile öğrendim hamileligimi 🥰🥰 Geciktigi halde 56 çıktı değerim 😀 çok şükür kalp sesini falan duyduk.. Her bünye farklı hamilelikte özellikle başkalarıyla sakın kıyaslamayın benim fikrim bu :) Yoksa çok moraliniz bozulur başkalarının ki 100 çıkabilir 400 çıkabilir vs vs .. En önemlisi beta degerinizin 2 güne bir 2 kat artması ❤️❤️ 2 gün sonra tekrar kan verin 2 kat arttiysa sağlıklıdır inşallah Rabbim kucağımıza da almayı nasip eylesin 🥰🥰