Seydoss LamiyaCetinkaya hiç hissediyormusunuz sanki şu tarihte doğacak gibi vs diye ben ilk defa geçenlerde hissettim sanki böyle 6 7 8 şubat doğacak gibi içime bir his doğdu bilmiyorum yani ilk hamileliğim garip geldi durup düşünüyorum iki gündür nasıl o tarihler aklımdan geçti diye
SeymaSimsek Esrtgb ağır fiziksel aktivite yapma dedi doktorlar. Dinleniyoruz. Sizde yorulacak fiziksel şeyleri sınırlayabilirsiniz. En doğru zamanda gelirler inşallah 🤲🏻
Yrnaltnkalp 36+0 oldu bugün 😊 ben daha doğum şekline karar veremedim dooktorum karar vermemi ona göre ilerlememizi söyledi ama bilemiyorum normal olursa 17 şubat gösteriyor ama 😊
LamiyaCetinkaya Seydoss Hissetmiyorum açıkçası, çünkü ilkinde de erken doğacağını hissettim ama gününde doğdu. Psikolojik birşey olduğunu düşünüyorum, içimize doğamaz anne olsak da 😐
Eminefidan 35+4 beklemedeyiz bizde, şimdilik normal doğum görünüyor. Çatı muayenesi yapılmadı henüz 🌸
Yagmurakyurek dogasmom_ gün verdimi size ? Banada doktor 1-10 Şubat arası demişti ama net tarih gün vermedi ?
Mlke_plt Yagmurakyurek 40. Haftamız tam 24 şubata debk geliyo benimde hiç sancım çıkmadı. Bakalım sağlıkla gelsinler sağlıkla kavuşalım🌸💖
Defnes-Mom 36+2 yiz bugün. Serklajımız olduğu için sezaryen günümüzü aldık. 1 Şubat günü 38+0 olduğumuz an kavuşacağız inşallah
e_blue_sky_a Yagmurakyurek ben bugün 35e girdim. 35+0… normal doğum 23subat. Beklenen yani. Sezaryen gerekir ise bir ya da iki hafta öncesi alabilir.
Erkeekaannesii Yagmurakyurek Normal doğum için gün vermeleri imkansız gibi ama tahmini doğum tarihi yazıyor detaylı ultrason kağıtlarında falan
Erkeekaannesii Yagmurakyurek En üstte son adet tarihi falan yazıyor orda haftana uyumluluğuna göre EDD yazıyor olmalı o tarih
Toprakksx1 Yagmurakyurek 34 de bende hastaneye gitmedim gayet sakin normal ilerliyor biraz daha ileri ki haftalarda gitmeyi düşünüyorum.
Yagmurakyurek Toprakksx1 ben 35im 36ya gireceğiz en son iki hafta önce gitim hastnye doktor ayın 25inde tekrar gel dedi normalde ayda bir gidiordum