Yagmurakyurek 35. Haftalığım bugün ilk kez nst girdim. Normal doğum düşünüyorum doktorum asla tarih vermedi ama hazırlıklı ol dedi eğer 38 e kadar gelmezse 38. Haftada çatı muannesi yapıp doğumu kararlaştırıp birşeyler tahmin edebileceğini söyledi. Sizde normal düşünüyorsanız sizin içinde böyle olucaktır süreç muhtemelen.