Yagmurakyurek Toprakksx1 ben 35im 36ya gireceğiz en son iki hafta önce gitim hastnye doktor ayın 25inde tekrar gel dedi normalde ayda bir gidiordum
LamiyaCetinkaya Seydoss Hissetmiyorum açıkçası, çünkü ilkinde de erken doğacağını hissettim ama gününde doğdu. Psikolojik birşey olduğunu düşünüyorum, içimize doğamaz anne olsak da 😐
Seydoss LamiyaCetinkaya anladım canım ben hissediyorum ne bileyim genelde de hislerimde çok yanılmam hamilelik testi yapmadan da hamile olduğumu hissetmistim mesela
umaydurununannesi Yagmurakyurek 35+0 haftaya sezeryan ıcın gun alıcaz bakalım hayırlısıyla zamanında gelsınlrr saglıkla