cennetb ben ne olur ne olmaz diye bir kez muayene gittim 9 eylüle 7 haftamdaydım sanırım alttan muayene etmek istediler istemedim düşük tehlikesi vs diye duymuştum ultrasondan göremeyiz çok küçük dediler ama brn kabul etmeyince ultrason ile bakıp çokta rahat bir şekilde gördüler çok ters davranıldı ben hiç memnun kalmadım. Saatlerce bekliyorsun randevu aldığın halde falan