Cerenglr bende aynısını Ege Üniversitesi hastanesinde yaşadım 4. Haftadaydım alttan bakmak istedi ilk tamam dedim ama oraya oturduğum an stajyer kız resmen bana travma yaşattı ve hemen geri çekmesini istedim bir Sürü imza attırdılar ve resmen it gibi muamele gördüm bir ton bekledim sıra herkes sürekli aynı soruyu soruyor kimsenin kimseden haberi yok