aysecakir Teonam neyse biz de tecrübe ile anlayacağız 😊😊 siz emziği ne aldınız Ya da alacaksınız Bi de pazartesi %24 indirim var ben onu bekliyorum ☺️
Teonam aysecakir ben daha hiç bir şey almadım çok kararsız bir İnsanım almak istiyorum ama karar veremiyorum 😂🙈
Sevgiseli aysecakir emzik avent aldim damaksiz olandan ayicikli slikon olanlardan bakalim tutmasa onu damakli bisey bakacagim
Sevgiseli Teonam chicco da cok guzel onu da cam buyuk aldim ilerisi icin ama baslarda avent yada lansinoh
Htccprz Sevgiseli pipetli olmasının sebebi gaz yapmıyor olması kullanan herkes memnun çevremde,ben avent aldım ama browbsı alıp gerek olursa onla basliycam
Zeyynp Sevgiseli onun pipeti çıkıyor sadece gaz önleyici o çıkartıp tekte biberon olarak kullanılıyor
Sevgiseli alcang tabiki cam daha saglikli ben ilk baslar icin anne sutu vermek icin avent kucuk boyu tercih ettim bide lonsinoh hangisini alirsa artik. İleriki zamanlar icinde chicco 240 ml cam aldim
aysecakir Sevgiseli peki ben de çünkü bugün inceledim çok kararsızım hala 🙄 olmadı görevli ile konuşurum en çok alınan Ya da tavsiye edilen neyse onu alacağız artık🤗