Sevgiseli Hangi beiberon markalarini tercih ettiniz kizlar. Ben karar veremedim 3 tane marka aldim. Sizler hangisini aldiniz.
aysecakir Teonam bugün ben de e bebekte gittim baktım avente ve dr browns a, browns çok büyük cam en küçük 150 ml ama avent Yenidoğanlar göre daha küçük tutulabilir şekilde 120 ml sanırım bu yüzden avent alıcam gibi ☺️ Emzik de avent zaten
Sevgiseli Mor olan bende ondan aldim. Lansinohun ucu cok guzel gercekden yapisi . Aventve chicco aldim artik hangisini alirsa
alcang Sevgiseli zaten 6 ay olana kadar emzirmek istediğim için biberona gerek duymiycam. 6. Aydan sonra bi süre ben destek olurum sonra alışınca tutar zaten. Hem küçük hem büyük aldım
Sevgiseli alcang ben kendi sutumu sagip verecegim bosaltinca bebek bazen yeterince bosaltamiyo ve gogusde sertlik oluyo bu durumda cok rahatsiz ediyo beni😊
alcang Sevgiseli anladım canım yani ben çok araştırdım desem yalan olur ama cam biberonun pp lere göre daha sağlıklu olduğunu duydum. Marka olaranda dr browns un sızdırdığını duymuştum o yüzden avent aldım
Sevgiseli alcang tabiki cam daha saglikli ben ilk baslar icin anne sutu vermek icin avent kucuk boyu tercih ettim bide lonsinoh hangisini alirsa artik. İleriki zamanlar icinde chicco 240 ml cam aldim
Teonam aysecakir ben çok kararsız kalıyorum nedense bir çok kişi avent diyor bende öyle yapacağım sanırım ☺️
aysecakir Teonam neyse biz de tecrübe ile anlayacağız 😊😊 siz emziği ne aldınız Ya da alacaksınız Bi de pazartesi %24 indirim var ben onu bekliyorum ☺️
Sevgiseli Teonam chicco da cok guzel onu da cam buyuk aldim ilerisi icin ama baslarda avent yada lansinoh