Pinkyy Sevgiseli kardeşim 2 çocuğunu Dr.Brown ile büyütü,bende şimdi ikizlerime hem Dr.Brown aldım hemde Avent aldım umarım ihtiyacımız olmaz ama doğumdan sonra her ihtimali düşündüğüm için hazır olsun diye aldım
aysecakir Sevgiseli peki ben de çünkü bugün inceledim çok kararsızım hala 🙄 olmadı görevli ile konuşurum en çok alınan Ya da tavsiye edilen neyse onu alacağız artık🤗
tomurcukannesi Sevgiseli amerikadan ürün getiren sayfalardan bakabilirsnz insagramda. Ben amerikada yaşıyorum burda tavsiye ettiler kullanıyorum memnunum bulursanız tavsiye ederim☺️
Buseamaikizlerburcu Sevgiseli avent al mutlaka kaynanam gitmis nolacak hepsi biberin diye bimden almis iki tane ama bn avent alacam
Tugbamete Buseamaikizlerburcu plastik olanı set olarak aldık o biraz daha sonraya 6 aylık falan olduğunda su ıhlamur verme amacıyla kullanıcam nasipse süt ve mama vermem gerekirse cam olanı kullanıcam ne olursa olsun sağlık demek sonuçta ben tutcam ağırlığının önemi yok 😊
alcang Yagmur1991 benimde öyle evet yenidoğana uygun ilerki Zamanlarda büyüdükçe değiştireceğiz ucunu