aasl bence sen acile git bı önemli olabilir doğum sancılarını andırıyor özellikle adet ağrısı. Benim doğum sancım belden başladı kasiklara vuruyordu ikisi de çok ağrıyordu dayanamayacak kadar siddetliydi kasılmalar falan da çok fenaydı doğum sancilariymis benim de erken doğum riskim vardı doktorum dayanamayacak kadar ağrın olursa acile git demişti. Kasılmalarım için fitil kullaniyordum o bile fayda etmemişti. Düzenli vuruyordu 5-10 dk da bir kivrandiriyordu.
Bir de enfeksiyonun varsa da böyle yapabiliyor enfeksiyonun veya akintin var mıydı