myangelson
Kusura bakma canım yazmayi unuttum. Evet gittim ama başka doktora gitmiştim kendi doktorumu begenmiyordum artik ve iyi ki başka doktora gitmişim. Evet centikler var bide tarafinda ve benden giden kan bebeğime pis olarak gidiyormuş o yüzden midesinde gerileme var normalde eski doktorumun bunun düzelmesi için ilac vermesi lazimmis ama vermedi simdi gittiğim doktor verdi ilaca basladim. Tansiyonum yüksek çıkmıştı biraz 14 olmustu orda onun için de takip başlattı her gün ölçüp yazicam 1 şubatta tekrar cagirdi bakacak tansiyonuma bebeğime insallah düzelir. Bel ağrılarım için de hamilelik korsesi almami söyledi o rahatlatirmis onu kullanmaya başladım. Teşekkür ederim sorduğunuz için Allah razı olsun ❤