aasl bende devlet hastanesi acilinden çok çektim maalesef seni anlayabiliyorum. İnsan gibi muamele göremiyoruz iyi doktorlar denk gelmedi hiç daha doğrusu ben ne zaman gitsem hep aynı doktor denk geldi şansıma 🤦🏻♀️ ama her sıkıntı yaşadığımda gittim yine de ne olur ne olmaz belki düzgün bakılır en azından gitmedim demem diye.
Senin şuan ağrıların nasıl, nerelerde ? mide bulantisi bel ağrısı falan devam mı?