Kızlar regl döngüme 6 gün kaldı bugün test yaptım negatif çıktı ama göğüslermde hassasiyet hissediyorum ve sanki idrara çıkma sıklığım arttı gibi gaz sıkışması da oluyor acaba regl olacağım için mi bunlar yoksa test için biraz daha mı beklemeliyim sabredemiyorum yaaa