Kevserehdhd ben 9 haftalığım ama gebe bir insan için 6 riskli arkadaşınız önce bir kadın doğumcusuna sonra da bir dahiliye doktoruna görünmesini tavsiye ederim . sağlık ocağında 6.80 de kendi kadın doğum doktorum baya yüksek diyip tekrar kan verdittti 3.27 için bile yüksek dediler hamile birisi için 0 ların altına düşürücez dedi