_yeni1tazeanne_ 😅🤝 ay yok valla ben ilk aylar neredeyse hep evdeydim en fazla annemlere,kayınvalideme gittim. Misafirliğe çok gitmedim, üstümde nazar çok 🥲 Yaza denk geldi benim hamileliğim Uşak’ta yaşıyorum, Uşak’ta ve Afyon’da gezilecek yerleri gezdim 😁❤️ ona da şükürdü o zamanlar. Tatile gideceğimiz zaman hamile olduğumu öğrendiğim zamana denk geldi ve iptal ettim 🥹
Bu ay İstanbul, Sapanca, Ormanya, Maşukiye turu yaptık eşimle hiçbir yeri bilmiyoruz navigasyondan baka baka 🥰 Bilecik, Kütahya, Eskişehir’de geze geze evin yolunu buldum.
Doğuma kadar bir daha gezmem dersem yalan olur çünkü Şubat’ta da İstanbul’dayım 😁 Kar yağışları başlayacakmış galiba yakında kayak merkezine gideceğiz kış bitmeden. Annem zaten gezerken doğurursun sen diyor 🤭 ama gerçekten iyi geliyor imkanı olan gezsin son aylarda 🥰