eylulmucizem_ ssahin22 çatlatma iğnesi 36 saatte etkisi gösteriyor zaten bu gün yaptırıb yarın sabah da ilişkide olsaydınız olurdu bence
ssahin22 eylulmucizem_ Doktor bugün ol demişti zaten ama eşim işte olduğu için yarın sabah gecikmeden iğneyi ol yarın , 22si ve 24ü ilişki olsun dedi
ssahin22 eylulmucizem_ Mm söylemedi ama tam gebelik oluşturucak boyutta iğneyi yarın sabah en geç 9 da vurmuş ol dedi
eylulmucizem_ ssahin22 ben de aynı yollardan geçtim son çatlama ölçüsü 22 ben de tam 22de yaptım iğneyi neredeyse 26 saatte etkisini göstermişti
ssahin22 eylulmucizem_ işte bende sabah iğne olucam yarın 22si ve 24ü ilişki olacak. İnşallah güzel sonuçlar alırım🙏🏻 Siz ekstra bişeye dikkat ettiniz mi ? ya da ağrı yaptımı sizde
eylulmucizem_ ssahin22 çatlayınca hiss ettim ben. Ağır kaldırmamaya dikkat ettim. Bide ilişkiden sonra bende solda çatlamıştı sol tarafıma uyudum bilmiyorum ne kadar etkili ama yaptım😄
eylulmucizem_ ssahin22 iğne batması gibi anlık yumurtada sancı oluyor bende hiç çatlama olmadığı için ilk defayı hiss ettim herhalde
SakinaG Ikinci denemede hamile kaldim 🙏🏻 iliski zamani maks poponuz yukarida olacak poz deneyin, hemen kalkmayin, onerim👍🏻
Zeynepci012 Bende klomen + çatlatma iğnesi oldum gebeliğimi çok erken öğrendim iğnenin 13. Günüydü bence gebelik oluşmuş ve kistte oluşmuş şok oldum ama doktor bişey demedi bi yerde 4 cm bi yerde 2 cm böyle başına gelen varmı
bebisliozlem _yeni1tazeanne_ çok haklısınız 🤝 inşallah hepimizin dilediği gibi olur her şey ❤️ Rabbim nazardan, beladan, kazadan da korusun bizi ve miniklerimizi inşallah 🐣