bebisliozlem Aynn şimdide çok yiyorum kabak çekirdeğini bebek te ve anne de kemik gelişimini ve doğduktan sonra kemik hastalığını engelliyormuş aynı şeyleri yaşamışız Bende hamile olduğumu öğrenmeden önce çok sğır grip geçirdim ama çatlatma iğnesi oldum ne olur ne olmaz diye hiç bir şey kullanmadım ne bitkisel ne kimyasal en son hastaneye gittim gebelik şüphesi olduğu için sadece parol ve ateşim düşsün diye sıvı verdiler o arada doktor beta da istedi ayeşim çok diye kan sonuçlarının çıkmasını hızlandırdı kan sonuçlarını öğrendiğimizde eşimde bende ağladık hastanenin ortasında 😁 Şükürler olsun Rabbim korktuğumuz yere uğratmasın 🤲 ❤️ O da Rabbimin bileceği iş eğer kaderde varsa hastalık veya herhangi bişey bişey kullansanda kullanmasanda Rabbim nasip eder o da bi imtihandır bende 6 7 haftalıktım net hatırlamıyorum röntgen odasına girmiştim çalışırken o zamnalar boş gebelik şüphesi vardı şükürler olsun şimdiye kadar bi sorun çıkmadı Rabbim de göstermesin inşaallah Hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin isteyipte olmayan herkese bu duyguyu tatmayı nasip etsin 🤲🥰