snayglll sizde olan sorunların aynıları vardı bizdede ama aslında bunlar sorun bile sayılmaz biz hemen tutar diye düşünüyorduk ankarada gürgan kliniğe gittik üç denememizde başarısızdı çok üzüldük daha sonra yaşadığımız yerde deneme kararı aldık (Kıbrıs) ilk denemede tuttu gittiğiniz hastanenin embriyoloğu iyi olsun yeter tüp bebekde doktor başarısı yoktur embriyolog başarısı var iyi araştırmanızı tavsiye ederim rabbim en kısa zamanda güzel haberler almayı nasip etsin inşallah bende 29 yaşındayım bu arada 😉