Valla bayanlar ben çikolata kistiyle gebe kaldım doğal doğum yaptım sonra bebeğim genetik rahatsızlık sebebiyle vefat etti doktor tüp bebek yapmamız gerektiğini söyledi genetik ayrıştırmalı ona başladık e2 hormonu için ilaç kullanıyoruz ya transferden önce ve sonrası o bende çikolata kisti dışı da 6.5 cm bi kist daha yaptı transferden önce aspire edildi o kist ana gene şişti hem çikolata kistim hem oluşan kistle bebeğim tuttu 16. Hafta bebek rahme bi yerleşsin kist mist hikaye kalıyor kistlerin yeri farklı rahmin yeri rahim koruyor bebeği 12 günlük süre dikkat edilmeli güzel beslenmeli dinlenmeli bide dua tabi ki rabbim emeklerinizi boşa çıkartmasın