Kızlar 28 yaşındayım ben ve eşim sigara içiyoruz
Eşimde sorun yok
Bende 2,5 cm çikolata kisti var
Sol tüp kapalı şiş boğumlu ( rahim filminde öyle çıktı)
Hormon tahlillerim vs hepsi güzel benim gibi olup tüp bebek tedavisi olumlu olan var mı? Kafam çok karışık ya ilkinde tutmazsa diye düşünmeden edemiyorum yada önden ameliyat filan gerekir mi diye de … varsa aranızda bende olan sorunlardan bi tanesi vs ve tüp bebek yaptırıp tutan inşallah ilk deneme de olur da sizden de bilgi almak istedim