Balbebek012 Zhra42 ayy dün canlı izledim çok heyecanlandım 🩷 artık kpss ekys gibi tüm sınavlarda sorulur😁😁
tugcesakzci kubraaa123 çok şey söylemek isterdim bu konuda ama susuyorum şuan. Alnından öpüyorum bu yorumun 🙏
tugcesakzci Yaprakdokumuseverr çok ayıp niye yapmadın roketi hala tatil diyosun bir de tatil lüks zaten yapmaman lazım sen roketi yap önce djdjsjdj
Yaprakdokumuseverr tugcesakzci aksjdjd çok özür dilerim herkesten bunu da ben yapıcaktım dimi aklıma gelmemiş offf :(((
ZeyHus33 Zhra42 valla ben korkuyorm bizim Türkler uzaya gitti gidebldi sağ saglim uzaylılarda bir gün aynı şeyi düşünüp buraya gelirse ona şaşırmam okadar şey olduktan sonra 🤣🤣
Balbebek012 ZeyHus33 bence uzay lılar kaçıyor bizden tüm felaketler onlarda aman rahatımız bozulmasın dünyaya gidip ne yapacağız diyorlar 😁🤣🤣🤣🤣
Balbebek012 Pamuk kız açlık yine iyi keşke tek dert o olsa başımıza bir füze düşmediği kaldı 🤣🤣 bizi parmakla gösterip ahahahhaha şu sefillere bakın diyip gülmüyorlarsa ben de bir şey bilmiyorum 😁
ElifKarata Mavidunyamm valla bence siz anlamamissnz yazdgni arkadasin .bayan diyorki ben bu ekonomide Türkiye sınırı içinde bile tatil yapamıyorum. Şahsen bende. Siz se bunu zekaya bağlıyorsunuz zeki olsaydnzda parayı bulsaydınza çıkıyor yazdgnz. Elin gavuru gelip bizim güzel ülkemizde bodrumda İzmir de çeşme de Marmaris’te sefa sürerken ben kendi ülkemde daha bu illere gidemedim tatile. Bu neden sizce Bi anormallik yok mu .?? Bizim ülkemizin o roketi yapmaya gücü yokken bu kız nasıl yapsaydı sorarım size. He oldu ki gücü vardı yapmaya ülkemizin ilim bilim çok ta önemli değil nasıl olsa zamanında bilim adamlarıns destek vermedi hep yurt dışına gitti neden ? Çünkü bize bilim ilim değil din adamı lazm çokçaaa….
Balbebek012 Birbirimizi kırmayalım kızlar bu yine de Türkiye için büyük bir adım tabi gerçeklere bakarsak halimiz fena ama Türkiye nin adının böyle duyulması da güze gurur duydum ben🩷
ASE6154 Zhra42 yani ülke için ne gibi bir faydası olacak bilmiyorum çok araştırmadım açıkçası sadece çok büyük bir gider kalemi olduğunu gördüm ama şehitlerimiz bu kadar gündeminde kalmadı politikacıların ona üzülüyorum 😔 Ama mesela Bayraktar açıklama yapmış yerli uydumuz bitiyor diye o güzel bir gelişme bence en azından bizim yaptığımız birşey olacak
Zhra42 ASE6154 En azından bizden biriside gitti bence güzel. Şehitlerimiz için burda hangi arkadaşımız post açtıysa başa tutturmadılar arada kaynadı gitti biri kaynanası ile eşi ile ilgili bahsedince tak diye balda kalıyor ama böyle konular mağlesef
Mercan_35 5 litre zeytinyağı 1.500 tl olmuş😳 ev sahibi olmayan emeklinin,asgari ücretlinin halimi desem,gıda,kira fahiş zamları içine girdiğimiz ekonomik kısır döngümü desem ne desem anlamaz bu kitle🤷🏼♀️ He yav ye uzaya çıktık
Zhra42 Mercan_35 Kusura bakmayın da seneler öncesi kuyruk da beklerlermiş en azından şimdi herşey bulunabiliyor evet herşey çok pahalı ama maşallah marketler mağazalar dolu dolu
Zeyneb_mihrap76 Mercan_35 şimdi sana derler ki 5 litre zeytin yağını aşma almak zorunda mısın derler biz pahalı olan hiçbirşeyi almayalım zorunda değiliz dimi şu şakşak yaptığınız muhalefetin bi yaşam tarzına bakin belki şey düşünürsünüz o makamlara bizlerin oyuyla geldi ama şartlar onlara güldü ama neyse aramızda var güdülmeye sevenler