Bunu nasıl siyasete çevirdiniz iki dakikada anlayamıyorum, biz bu yüzden kalkınamıyoruz hayatımızın her anında siyaset var ve eleştirmeyi bilmiyoruz. İktidar yaptıysa doğru muhalefet yaptıysa yanlış. Bu tutum bence daha yanlış. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi önce ekonomimizi konuşalım bakın hepimiz ya bebek bekliyoruz ya da küçük çocukları var. Daha iyi bi gelecek verememe yüzdesinin daha yüksek olması can acıtmıyor mu? Hadi ben de eşimde memuruz bir şekilde standartlarımız daha iyi olabilir asgari ücretli ne yapacak ? Biz bunları konuşalım.