Zhra42 herşeyin bulunabilir olması mı çok mutlu ediyor sizi? Alım gücü olmadıktan sonra bulunabilir olması hiç bir şey ifade etmiyor maalesef. Valla bi tutturmuşsunuz kuyruk vardı şu vardı bu vardı. Devir değişti hanımefendi. Mağazaların dolu dolu olması normal herkes bir şey almıyor, alamıyorlar çünkü gezip çıkıyorlar napsınlar gezmesinler mi ya da diyelim ki aldılar almasınlar mı temel ihtiyaç değil mi? Pardon bu yorumu yaptığınıza göre siz ve sizin gibi düşünenler için lüks oluyordu değil mi öyle diyordu bu kuyruk var diyenler sokak röportajlarında. Biraz haber izleyin sosyal medyayı takip edin. İşi olmadığı için belediye önlerinde kendilerini yakanlar var, ekmek alamadığı için intihar edenler var, çocuğu sucuğun tadını merak ediyor diye salçalı su pişirip buna benziyor diye yediren aileler var, çocuğuna kıyafet alamayıp ordan burdan isteyenler var, çocuğunun doğum günü olup küçük bir kek bile alamayanlar var. Aynen mağazalar dolu dolu herşey bulunabiliyordu değil mi? Ooo eskiden kuyruk vardı. Ay 20 sene öncesi fırın buzdolabı da yokmuş biliyor musun bir ünlü siyasetçi böyle diyor 🙄🙄