Cocuk_Gelisimci_Anne Ayn öyle benim bugün yarım saat önce kaşığımdan bir şey geçer gibi oldu ağrı yaptı iki defa öyle oldu bugün yürüyüş yaptım doğum kolay olsun diye göğsümde dünden beri sızlıyor aynı adet olur gibi adet olunca benim ağrılarım göğüsten başlar sizce doğum belirtisi olabilir mi