EDA-GUN12 normal canım ben nerdeyse WC de yatacam 🤣 bel ağrısı bende de çok fazla ve en çok sancı belime ve vajinama vuruyor bunlar normal şeyler leke gibi şeyler gelmediği sürece korkma canım ben ilk doğum da Normal doğum yaptım buda normal ama bebek iri olduğu için sezaryen olma ihtimalin artar hemen suni sancıyla doğum yaptırayım dedi bende yatmadım geçen hafta kendiliğinden gelmesini bekliyorum takipli bir şekilde