Cocuk_Gelisimci_Anne EDA-GUN12 15 gün diyor kalan süre ama hiç bilmiyorum ama artık bende sağlıkla kucağıma almak istiyorum çünkü böyle hep merak ediyorum iyi mi deil mi nasıl diye 🥹🥹
EDA-GUN12 Cocuk_Gelisimci_Anne ben hastenye gidebilseydim artık şöyledir bana nst fln girerdim çatı muayenesi yaparlardi
Cocuk_Gelisimci_Anne EDA-GUN12 yaaa hadi hayırlısı haber ver çıkınca Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim yardımcın olsun canım
EDA-GUN12 Cocuk_Gelisimci_Anne geldim tesr bir tane doktora denk geldim ordan çıktım şehir hastanesine geldim gelene kadar da korkutma sancı giti şu an nst bağlıyım bakalım ne dicek doktorum eğer İlk sancıyla bu hastaneye gelseydim şimdiye doğmuş olacaktı diğer hastaneye gittim korkudan sancılarım giti
Cocuk_Gelisimci_Anne mrv1903 neden pki sezaryen olma ihtimali var Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌺
Cocuk_Gelisimci_Anne EDA-GUN12 neden öyle oldu ki ne dedi nefret ediyorum bu şekilde ters davranan kişilerden
mrv1903 Cocuk_Gelisimci_Anne Şöyle doktorum 10 cm olursa almayacağım dedi. Çünkü doğum esnasında bebeğe zarar geliyormuş. Riske atmak istemiyor. Haklı bence bende riske atmak istemiyorum☺️
EDA-GUN12 Cocuk_Gelisimci_Anne hasyeb güzel kötü olan ebeler var şu an özele geldim açıklığım yok du iki gün suni sancı çektim açıklık 3 cm bende özele geldim amaliyat oldum