Son 26 günnn 🥹🥹🥹🥹
Sizin kaç gününüz kaldı güzel anneler ve sizde durumlar nasıl ilerliyor 🌺🌺
Ben yarın doktora gideceğim ve çok heyecanlıyım biraz korku endişe de var aslında duygularım karma karışık ikinci oğlumu kucağıma alacağım nasip olursa ama ilk kez yaşıyor gibiyim annelik öyle güzel öyle kutsal ki tarfii olmayan duygular hisler taşıyoruz kaçıncı çocuğunu kucağına alırsan al hep ilk gibi oluyor ve eşit şekilde hepsini seviyorsun canının en güzel parçaları oluyorlar en çokta bu hayatta güçlü durmamızı gerektiren en önemli varlıklarımız oluyor anlat anlat bitmez hepinize hayırlı kolay doğumlar diliyorum sağlıkla kucağınıza alın bebişlerinizi Rabbim evlad isteyenlere hayırlı evladlar nasip etsin 🥹🌺