Açıkçası enfeksiyondan ben bebeğe biley olur mu diye sorduğumda iki doktorumda sorun yok dedi.inşallah doğumda da sorun olmaz sağ salim kavuşuruz. Bahsettiğim gibi şuan daha da artmış durumda resmen gündelik hayatım zorlaşıyor. Ped kullanma diyorlar ama ped kullanmasam dışarı çıkamam yani o derece. Geçmiyor hiç bir türlü bilemedim.